תפריט

הדרכון אירופי ההזדמנות להגשים את חלומכם

הדרכון אירופי ההזדמנות להגשים את חלומכם

רבים מאזרחי ישראל נמצאים ברשימת הזכאים לקבלת האזרחות הפורטוגלית, בימים אלו מרביתם פונים למשרדינו בכדי לממש את זכותם ולהיות חלק מ"המועדון היוקרתי" עם שלל ההטבות שמקנה הדרכון האירופי.

סיבות מגוונות מושכות ישראלים רבים לקבלת הדרכון הנחשק, כאלו שרואים את ההזדמנויות שמחכות להן בפתח ויודעים שזה הזמן לעשות משהו למען עצמם ומשפחתם.

מסלול חיינו מוביל אותנו לגיוס לצבא ומיד לאחר מכן לחיפוש מתמשך אחר הזדמנויות למימוש חיינו העתידיים. הפוטנציאל הגלום בהוצאת האזרחות הפורטוגלית וקבלת הדרכון האירופי הוא ביכולת ללמוד בחינם במוסדות להשכלה גבוהה בחו"ל ובניגוד לאזרח זר, לעשות זאת ללא תנאיי קבלה קשים, כמו כן בעזרת הדרכון ניתן לעבוד באירופה, קנדה ובאוסטרליה ללא הצורך בוויזה וללא הגבלת הזמן.

החיים הופכים להיות הרבה יותר יציבים כשישנה תחושת ביטחון כלכלי ומגוון רחב של אפשרויות תעסוקה שקיימות באירופה, שיעור האבטלה נמוך והשכר גבוה, תנאיי המחייה ברמה גבוהה וכמוה תחושת היציבות הכלכלית, הלוואות אשר ניתנות עם הטבות ותנאים אטרקטיביים, כמו כן גם טיפולים רפואיים וזכויות נוספות כגון פתיחת חברות, רכישת בתים וקרקעות ביתר קלות.

בעת הזו ולאור השינויים הרבים המתרחשים במדינה, התחושה הכללית היא ש"אין לדעת מה יהיה מחר", רבים מבקשים לקבל אזרחות נוספת ודרכון אירופי כ"תוכנית מגירה", דבר אשר מעצים בהם את התחושה שביטחונם נמצא בשליטה, גם אם לעיתים הוצאת הדרכון האירופי היא "רק בשביל שיהיה".

ישראלים אשר טסים ומטיילים ברחבי העולם, חווים לא פעם את התסכול הנוראי של ההמתנה במעברי הבידוק שבשדות התעופה ובמקומה מחליפה אותה תחושת היעילות וההקלה שניתנת ע"י התור המהיר, לא זו בלבד אלא יעילות שבאה לידי ביטוי גם במעבר הקל בין מדינה למדינה לבעלי דרכון אירופי.

פורטוגל הצטרפה למדינות האיחוד האירופי בשנת 1986, וכיום מאז אפריל 2015 מאפשרת להוציא אזרחות פורטוגלית ודרכון אירופאי לכל מי שיוכיח את הקשר השורשי שלו למגורשי ספרד ופורטוגל.

אנו כישראלים לא צריכים לוותר על האזרחות הישראלית שלנו והרווח הוא כפול ! משום שמתאפשר לנו ליהנות מאזרחות נוספת, מדרכון אירופי ומהאפשרות להגשים את חלומנו ולהבטיח את עתידנו באמצעות חלון ההזדמנויות שנמצא בימים אלו בפנינו.

דילוג לתוכן